Khamis, 11 Mac 2010

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA YANG MULIA LAGI SUCI

Assalamualiakum,

Terlebih dahulu saya ucapkan ribuan terima kasih kepada pelawat sekalian kerana sudi untuk mengunjungi blog saya yang tidak seberapa ini.

Tujuan utama blog ini di wujudkan adalah untuk menceritakan tentang hal diri saya yang maha alim lagi karomah. Mudah mudahan pembaca sekalian akan dapat mengenal dengan lebih dekat lagi diri saya yang Maha Mulia ini.

Saya adalah seorang ajen SB yang kini telah berjaya menyerap masuk ke dala PAS dan kini memegang jawatan sebagai YDP Pas kawasan batu Kawan. Setelah beberapa tahun saya memegang jawatan ini saya telah berjaya memecah belahkan perpaduan orang2 Pas di kawasan ini. Ini adalah kejayaan besar saya sebagai seorang ajen propaganda SB.

Saya juga telah berjaya menanamkan perasaan benci sesama ahli Pas di kawasan ini dan ianya diharapkan akan berterusan.

Oleh itu saya amat berharap dengan wujudnya blog ini akan mengenalkan lagi diri saya yang terlalu baik ini dan adalah di harapkan agar apabila saya makan dan minum di mana mana kedai dapatlah pengikut saya membayarnya kerana saya adalah seorang yang amat mulia dan saya juga mampu menjanjikan syurga kepada pengikut saya.

Bersama ini saya tuliskan sifat-sifat dan ciri-ciri yang ada pada diri saya dan selepas ini saya kan bercerita tentang semua cerita saya bermula dari menjadi ajen di dalam KMM sehinggalah bagaimana saya berjaya memperbodohkan orang Pas dengan segala pembohongan saya.

Adalah di maklumkan juga sebuah blog berkenaan pengikut saya yang kerjannya menganggu anak isteri orang akan di terbitkan pada hari ulangtahunnya yang ke 40 nanti. Saya amat berharappembaca semua dapat bersabar menantikan kemunculan blog yang lebih sensasi itu.

Dajjaludin Bin Abu Bakar Lanatullah

Sekian Terima Kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.